Puding Trifle

 .
.
lama tak buat desert!


eceli, bahan² nak buat trifle ni dah lamaaaaaaaa aku beli.. tapi tak terbuat LOL! huhuhuh... so, takkan nak tunggu bahan² tu expired baru nak buat kan? hari rabu haitu gigih la aku buat jugak cik trifle nih... tapi yang tak syok nya agar² jeli kaler ni je yang ado! kaler merah non ado! mak pasrah laaah! trifle ku yang sedap ni jadi tak menawan.. huhuhu..


 jeli kaler pepel! tak menarik langsung kan??? tapi rasa die sedap youuuu...... dua bekas kecik tu bawak pegi opis, kasi kawan² rasa...


mak pasrah! tak lawo pon, habis jugak... ngeeee~

tak pe, lain kali boleh buat lagi.. kite make up cantik²!

.

4 comments:

bunga_rose said...

resepi? nk buat gak..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

bestnyer.. =)

juelee said...

sedapnye.. udah terliur teman ni ha

|| NaFiRaa || said...

waaahhh..ini pon dah terliur dah nih~ makan sejuk2.. yum yum~