Shopping kain untuk Diri Sendiri...

.
.
selain soping untuk barang bisnes, aku sempat jugak terjah ke Jakel sana... percaya tak ni 2nd time aku masuk Jakel.. 1st time dulu kat Shah Alam, tapi tak beli pape.. sebab aku cam jakun gitew. jadi tak reti nak soping dalam tu... huhuhu... sebab slalu aku soping kain pasang ni kat Nagoya jerk...

kali ni tak 'peghak' sangat tapi aku jadi rambang mata.... gileerrrr lah! tanda sale marata-rata dalam jakel tu... aku dah aim satu baju cotton tu, after less dapat dalam seratus lebih jugak.. perghhh... lawa memang lawa, tapi duit tak lawa lah masa tu... huhuhu.. tapi aku takde la pulang dengan tangan kosong... 4 lai kain jugak aku rembat kat jakel tu.. 2 untuk aku, 2 lagi untuk mak mertua aku.. huhuuh.. 

.
 jakel - fashion with passion


 segan nak tunjuk kaler.. hehehe.. tak sure la nak buat baju raya ke tidak... baju ni dah selamat anta kat tailor tengahari tadi.. hakhak... takut tak sempat nak tunggu raya jer dah selamat pakai pi kenduri.. kekekeke...


 
kain ni murah jerk.. semeter RM4 sajok.. die main longgok² je kain. boleh la buat basahan pegi keje.. huhuhu...

.

No comments: