Betul Kata Orang, Tak Kenal Maka Tak Cinta...

.
 .
 addicted to laksam...

hohoho.... sebelum ni tak penah pon makan laksam... tak terasa teringin pon nak rasa sebab aku ni bukan jenis yang suka 'menerai'... kalau food yang aku tak biasa makan, memang takkk la aku nak try! tak pandang langsung! tapi cane ntah haitu tetiba terasa nak makan. then bila dah rasa sekali.... wahhhhhhhhh... sedapnyer laksam ni........

tiap² minggu hari Jumaat mesti pegi pasar tani cari laksam makcik nih! memang terbaikkk!

.

8 comments:

SYANI said...

Pernah try gak laksam ni tapi takleh accept la...

bunga_rose said...

weiii laksam adalah makanan yang superb sedap, pergi pantai timur sila cube, lagi sedap wooo

Izwa Kamaruddin said...

kalo dpt lagiiiiii sedap!ehkkss... :)

eima said...

my fav aku selain nasi kerabu ...

dulu2 dedua ni ...nasi kerabu ngan laksam aku ckp tak sedap bila dah terai terus jatuh chintaaaaa....

hyazz said...

memang sedap wa cakap sama lu.. hahaha

::Kak Sambal:: said...

beli yg kat mane? ada yang jual dalam bekas plastik tu sodap!!!

Henry Lee said...

waseih! cam best jer laksam ni! :D

nad said...

kite pun tak suke menerai mknn2
laksam ni tak penh try