USS Trip | Beverly Hills Garage

 .
.
wokeh.. benda pertama yang aku carik bila masuk je USS tu ofkos la stroller.. huhuuh.. aku kan datang lenggang kangkung jer.. just bawak bagpack untuk isi baju selai dan susu hadif... kata pon 1 day trip kan? so takyah la bawak baju bebanyak kang buat lenguh bahu jek!

lagi pon aku pegi naik flight + tukar² train.. so agak payah kot nak bukak tutup stroller/buggy tuh.. nak usung ke sana ke mari lagi.. lagi pon sepanjang kat sana hadif jarang mintak dokong.. semua nak jalan sendiri. gudboy! dan apa guna kawan² n adik ipar aku ade skali? sama² la kerjasama dokong hadif kalau die tak larat.. hahaha...


 tempat sewa stoller/wheelchair ni dekat dengan entrance.. masuk je USS belah kanan terus nampak!


weh manje, dah terjawab kot soalan ko! hehehe....


sewa bagi sebijik stroller ni adalah SGD 10 bersamaan lebih kurang RM25.. hakhakhak.. perabis duit kat situ ja.... tapi berbaloi kot dari aku bawak buggy sendiri pastu kena hangkut naik turun flight/train/bus.. tak sanggup den... huhuhu...


riang ria dapat naik stroller... hadif cakap naik troli... hahahaha... kat USS kalau nak naik ride or masuk tengok show kena parking stroller kat tempat khas... aku mula² pon cuak gak nak parking stroller kot² kang orang lain amik ke hape! tak pasal² kena pi sewa lain.. tapi takde kes orang curi kot sebab kat stroller tu die tulis nama kita... tapi ade ker orang bertamadun yang pegi USS tu nak amik sesuka hati jer barang orang? LOL


kes tak cukup tido coz pukui 5 pagi dah kena bangun ikut ibu dia pi epot! kuikui...


dengan adanya stroller ni memang memudahkan kerja betui! beg aku pon sangkut ja kat situ.. so takde la lenguh sangat bahu aku nih...

kalau nak tau, kami round USS tu 2 kali tu! hahahaha... lenguh kaki aku sampai rasa tak boleh nak berjalan dah... kekeke... maknanya USS tu takde la beso mana pong! lagi pon masa kami pegi tu orang tak ramai so nak naik ride semua tak payah beratur!!! syiok gilaaa... 

.

6 comments:

eima said...

my enpnajang pun plan nk pegi ... tapi tatau la .. hehehe


ok ok aku tau dah... TQ dear

Chekgu Azrine said...

benefit sangat ada buggy tu..xyah bawakkan.. sewa je.. tak penat..

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

eima ~ okey sila pegi.. agak best ride die..

Cikwa said...

sian si hadif terjelepot jek tido camtu..takleh nak baring eh..

bunga_rose said...

hensem gile gambar hadif yang pakai cap senget tu..

eyeyou said...

siannya si hensem tido begitu? stroller tu x ley adjust pat baring dia ker?