Syawal 1433H | Baju Raya

.
.
 Selamat Hari Raya yuolls............

Selamat kembali bekerja... back to normal routine... sobss.....


just nak tayang baju rayaku sempena Syawal 1433H nih.... layan....

 tema pilihan taon ni ~ peach kaler...


pakai baju ni masa raya ke-4. kami raya kat kedah masa ni. eceli ni baju mak aku.. muahahhaa.... sehari sebelum raya tu, mak baru dapat baju² dari tukang jahit. masa dok belek² tu terbekenan la pulak! ape lagi? terus kenen² kat mak.. mak kasi pulak tuh! nasib saiz badan lebih kurang jer tapi baju ni takde span kat bahu.. belasah je la.. boleh gak pakai ngan tudung paridah ni! ngeeee~


baju hari raya ke-5. pakai masa nak pi beraya kat Pendang, Kedah... ceria-beria gitew....

nak bw tengok baju raya korang pulak!!

.

11 comments:

mama tisya said...

mak bg bj raya kt anak..nasibaik sama size...yg bj jalur2 tu nmpk beso

SYANI said...

Banyaknya baju raya... Saya ada sepasang je..

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

cantik baju, kita punyer tak banyak baju raya pung...tak sempat nak nyenap2 pun iye gak...

Cute Mum said...

baju yang ;last tue meriahnya.. menarik..

~aSHa~ said...

nice baju raya pertama tu

SyaNa said...

lawa baju last tu
ceria uols
tudung sume lawa2
kelas ko jah
hahaha

eima said...

aku suka bj ko yg nomot 2 tu ... lawa je ko pakai Vshape .....

lovelywa said...

baju raya pertama nampak kurus..baju raya ke 5 nampak sangat gomokkss..hehehe

Nad @ MamaZN said...

cam eima jugak..
suke yg kaler biru
sgt menyerlah ;)
kay nampak naik seri kot kalu pakai biru, hikhik =p

mamalieyna said...

SWEETNYE KALER TEMA..SOFT SANGAT~ SUKE..SUKEE..SUKE.. ^_^

eyeyou said...

family pic tu very nice!!