Syok Sendiri Tak Kacau Orang... lalalalala....

.
.
layan je la gambo syiok sendiri aku nih.. dah alang² ada lam henpong, aku up je la kat belog kesayangan aku nih yek... penat tau aku posing.. muahahaha... kalau meluat, sila tekan tanda pangkah kat atas tu yek... peace bebeh....








 p/s : sesungguhnya baju kuning ceria beria tersebut berjaya buat aku kelihatan GEMOKKKKKK!!!!!!

.

13 comments:

Chekgu Azrine said...

cantikkk sgt dia dgn fareeda..yg sofea tu xsmpt nk rembt pun time raya..sadis!!

SyaNa said...

baju ceria tu kain cotton ke?
aku suspek kalo kain cotton gitu kan elok buat kurung moden
ikut ukuran badan kite bebetul
sbb kalo baju kurung kalo terbesar sket mmg nampak gemok

eima said...

yg kuning tu mmg wwat ko nmpak bolat tp cunn hihi

MRS. K said...

SyaNa ~ a'ah cotton.. haitu dah nak buat baju moden tapi tailor tak sempat jahit la.. so baju kurung je la

Mooniqueen said...

Rasanya cotton memang gitu kot... Tapi lagi suke buat kurung biasa sebab lebih selesa....

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

dah rupa mcm model farida...
tapi takpe semuanya comel2...

rahayu said...

Cun melecun

Nad @ MamaZN said...

kite suke yg biru..
baju mak kay tu, hehe...
nampak berseri2 :)

Cik Ila said...

Cantiknya..bleh jadi duta tudung ni.hehehe

.::Lynn::. said...

macam kek lapis kata en.khairul.. ekekeke

deelira@deeliraz said...

xde la gemok pon kay.. cungggg ada ;)

UNAI said...

haah,,aku pun tak berkenan warna kuning kaler2 tu.. tapi takpa, baju raya banyak takyah dok risau la.. yg penting - maintain cun.. hehe..

Cik Puan*PIE said...

mane der nmpk gemok la kay...lebih gojes dgn fareeda...:)