IKAN Pemanggang Ajaib in da houz~

.
.

Pemanggang ajaib dah ada dalam genggaman yuolls... cheq sookaaa ohh!!! Mak aku memang dealer pinggan-mangkuk-periuk-belanga syarikat Menang... so aku beli ngan mak aku je la tapi x bayar pon lagi.. :-D

Tunggu mood masak mai baru google nak buat pa dengan cik ikan ni. Hehe..


Published with Blogger-droid v2.0.6

8 comments:

mama tisya said...

slamat memanggang

Ena said...

syok tau ada pemanggang ajaib tu.. aritu tu pose asyik ulang memanggang je kejenye.. nak memanaskan lauk paun pun sonang.. tak yah guna microwave..

Shinnaz Ahmad Rasid said...

kat opis ni ramai gak beli pemanggan ajaib nii..try buattt..nanti boleh beli!! hehe

TeacherAzimah said...

kita pun ada tp x penah guna lg huhuhu... kita balik batu kurau raya ke-4 hr tu, hujan lebat sepanjang hari. syok jer tido haha

SyaNa said...

sonang ada ni
aku masak burger pn pakai ni jek

:: Mrs.Eady :: said...

okey nnti bgtau hasil nyer ye :)

eima said...

rega brape .... cepat la guna ....

syariza09 said...

mak akk pon dealer Menang. ..blk ari tu, dia bakaq kuih bengkang dlm pemanggang ajaib ni la...mmg ajaib u