Air Asia Free Seats : Banyaknya Percutian Idaman harga Murah²

.
.

Aduhhh... sakitnya hati... banyak destinasi yang aku aim harga murah²... still under bajet kira murah la kan? pastu tarikh yang aku pilih tu Sabtu-ahad-isnin pon ada tiket murah... aduhhh... tapi tahan je laa napsu nih.. haih! antara yang aku target : Kota Kinabalu, Medan, Kuching, Hatyai, Phuket, Krabi (mahai) hewhew... Jakarta murah weiii.. tak silap RM80 lebih pegi-balik. travel sabtu plak tu... cer korang check 28-30 September 2013.. itu pun kalau ade lagi la.. hehehe... apsal aku tak beli?? ermmm.... taon ni dah ada 2 tempat nak travel guna AA.. so, biar dulu la kot... hurrmmm....

tak pe la... lain kali boleh beli lagi... *pujuk hati.. hewhew....

p/s : sape dah berjaya rembat tiket kali ni?? cer citerr...


5 comments:

Nad MamaZN said...

Kite pun xde book.p mane2
Thn dpn.la lpt

Nad MamaZN said...

*thn dpn la kot...huhu*

eima said...

td cek semua dah rega mahai ... mls la .. cam harga biasa je dah abis la tu

bunga_rose said...

tunggu anak beso kot.. susah laa dgn ank kecik ni.. tp bila ntah.. kang anak kecik dah beso ada ank kecik balik haahahh

Zura Lee said...

zura pun ada tgk gk iklan ni semlm... murah betol... tp travel period stat bln 8... jenuh nungggu.. mcm zura tgh nunggu nk g KK bln 3 nnt la nih...huhuhhu