TTC : Rawatan Kesuburan (i)

.
Morning yuolls... aku baru balik dari spital nih.. tadi pegi amik darah untuk salah satu step dalam rawatan kesuburan nih... amik darah kat lengan jer.. mula² ingatkan die nak cek cik V, tapi takdop pulak... legaaa.....

 
sampai hospital putrajaya kui 7.30 pagi.... amik no giliran, then tunggu kui 8 baru die panggil amik darah... dalam kui 8.15 am dah setel... sekejab sajok.. kata amik darah je kan?


masih terasa bisa kesan amik darah tadi~

hari ni 2nd day aku period, so kena buat ujian darah untuk sukat paras hormon FSH, LH, TFT, Prolactin. ada 4 botol kecik kena isi darah.. hewhew... aku pon tak tau ape FSH, LH tu... itu yang tertulis kad kertas. 

so, next appoinment tunggu hari ke 21 lepas period untuk Progesteron pulak. ini pon aku tak tau ape jenis ujian tu.. rasanya ujian darah jugak.. hewhew... yang pasti, aku tengah menahan sakit senggugut ni lepas dekat 20 hari lewat period.. 1st time ever lambat giless period mai... adehhh....


Published with Blogger-droid v2.0.9

6 comments:

nad said...

20 hari lewat?
Ntah2........

Kniedaz said...

semoga semuanya baik-baik saja... insha Allah ada rezeki

SyaNa said...

ooo ko start utk 2nd baby ye?
aku insya Allah lepas raya ni nk pk pasal adik Iman plak
da 2 tahun lebih try conceive normal x bleh

eima said...

ko dptkan refer letter dr klinik kerajaan ke dear ??

my good fren pun xde anak lagi ..dah 5 tahun dah kawen ....

Unknown said...

moga semua berjalan lancar.. dan ai doakan akan ade berita gembira nanti..amin~

bunga_rose said...

can't wait for the good news ^_^