Kedai Makan Upin Ipin, Bangi

.
.
Cerita basi lagi... hewhew....layan je la ek?

tak ingat dah bila kami pi Kedai Makan Upin Ipin kat Bangi nih.. yang pasti, taon lepas punya crita la ni.. muahaha... baru ku tahu kat Bangi ada kedai makan nih... ingatkan kat Shah Alam je ado... saje nak menerai ape yang special kat kedai nih.. :-b

Menu 


hubby order set nasi ayam dapat free teh o ais rasanya.... rasa biasa² je la...


aku order kueytiaw goreng.. sedap jugak...

si anak makan ais krim.. hua hua hua...


harga makanan n minuman kat sini bit pricey la bagi aku.... nama je kedai makan, tapi harga taraf restoran la.. huhuhu....


time kami pegi orang tak ramai pun... kat tv tu memang dok ulang² kartun upin ipin.. episod yang aku tak pernah tengok pun ado... tak kua kat tv rasanya...


Upin & Ipin Merchandise... aku snap gambo jer.. tak tengok pun ape benda yang die jual.. tak cek pon berapa harga.. tapi boleh agak la.. huhuhu.. lagi pun hadif ni bukan peminat upin ipin! die layan Hi 5 jer... huhuhu... menggediks la anak aku dok joget kat umah tu! huh!


http://media.tumblr.com/tumblr_ley4qdhHGn1qftfaz.jpg
sabau je laa.... tu pasal la hati kaca sokmo T____T


5 comments:

nad said...

Mmg pricey..
Teh o ais pun rm2 lebih
Huhu

mama leen said...

wahhh hadif layan Hi5... hehe bleh geng dengan ranea.. kat Taman Melati KL pun ada..

eima said...

fuh mahai tak pi kot aku tp klu bg anak meroyan jap bolah la....


hadif layan hi5 ...huahuahua...

ni mmg klakar .... klu fahim aku buka bg adek layan goyang kepala jap die mama boring la... buka ceria ade tak otomen... hissshhh

Anonymous said...

memang ramai orang yang dah pernah makan kata camtu..tak padan dengan makanan yang di sediakan

Anonymous said...

memang ramai orang yang dah pernah makan kata camtu..tak padan dengan makanan yang di sediakan