Haji Ismail Group Langkawi

.
.
Sape yang tak kenal Kedai Haji Ismail Group ye dop?? tempat WAJIB singgah kalau pegi Langkawi. :b
.
ada 4-5 cawangan jugak kedai HIG nih kat Pekan Kuah tu.. kat jetty pun ada. kalau pegi HIG benda pertama carik ofkos la cekelat! :-b


macam² jenis cekelat ada.. Yang penting coklat kat kedai HIG adalah halal dan ada sijil halal yer...


sebelum ni tak penah tau kewujudan ceklat nih! si Nad mama ZN kirim belikan ceklat nih.. so, beli jugak untuk diri sendiri. sedap jugak! tapi saya lagi suke kinder bueno.. ngeee~


feberet saya dan suami~


Nutella kat HIG rasanya harga dia RM10.90. tapi aku beli kat Idaman Suri. harga RM10. ada satu kedai ceklat kat sebelah Hotel Langkasuka Nutella dia jual RM9.99. hahaha.. lebih kurang je kan?

Harga ceklat kat kedai Langkawi ni memang tak banyak beza sangat.. korang kena pandai pilih la. kalau rajin boleh pi survey dulu.. hewhew... tapi beza pun dalam sen-sen je.. so takde la ralat sangat.


aku punya beg hijau ni cap Haji Ismail Group tau! :-b
harga rasanya RM114 kot!


tapi masa pegi last week beg cap HIG cam aku tu dah abis... so, ni beli kat kedai sebelah HIG. tak ingat plak nama kedai die.. betui² sebelah HIG..
.
Info harga beg :
Coklat oren - RM63
Biru - RM85
Oren - RM95


pemanggang ajaib yang tengah glamer skang! masuk je mana² kedai kat Langkawi tuh.. belambak² depa juai.. macam² jenama ada.. yang ni saiz besar gabak. 36cm. brand HIG. harga RM79.

.
 ni standard size. RM55. lawakan? kaler merah gitu..


pemanggang ajaib cap Idaman Suri! harga memang murah gilesss ah!


 ade sesape nak pegi Langkawi dalam masa terdekat nih? jangan lupa borong sakan barang² di atas yer.. :b

.

14 comments:

deelira@deeliraz said...

x sabar nak menyoping nih..
langkawi tunggu... :p

bunga_rose said...

wei almond gold whitakkers laa setapp wehhhh rugi aku beli 1 bar beso tu je.. Rm10 jepon.. patut beli 3,4 ketul suami & anak-anak aku pun suka coklat tu..

aku tau kedai beg sblh tu, abang aku dgn adik2 kakak ipar aku yg borang sorang seketul beg kat situ.. aku je tak..

Kniedaz said...

kalau gi nak beli cokelat banyak2 hehe

eima said...

bulan 3 aku balik..lalala
soppin ?? tak kot .. sekadar beli cekelat sudah

♥cikmOt♥ said...

terima kasih belikan aku pemanggang ajaib...semalam dah selamat rasmi...hehehe

Jue said...

nak pilangkawi jugak...hahahaha dengki atu asyik pi langkawi je..kita sekali pun tak pernah sampai..huhuhu

Unknown said...

uwaaaa... bestnye gi langkawi.. leh borong sakan! nak beli pemanggang ajaib jugak!

:: CIKVIVA :: said...

banyaknya cekelat....

eyeyou said...

nutella tu brp gram punya?

Nory Zoulkefle said...

wahhh nak cekelat sedozenn....hehe

nad said...

Yeay yeay!!
Dh telan air liur dh ni
Teringatkan kesedapan cekelat tu hehe

Masya said...

pttnya minggu ni sy pg langkawi jugak.. hari ni blk.. tp sy tak dapat pg.. geramnya tgk barang² HIG ni.... murah²..

Unknown said...

Insyaallah.... 27hb ni honeymoon kat langkawi.... and shopping-shopping langkawi....

Unknown said...

Shopping2 di langkawi...