Money Changer Murah di Midvalley



 InsyaAllah, hari Khamis ni kami sekeluarga nak ke Jakarta-Bandung... cari baju raya.. hakhak... rasanya semua dah ready kot, tinggal nak kemas beg je la kot.. baju-bajan pon bawak 2-3 lai jer.. kata nak soping kat sana kan? bawak beg kosong je banyak... persediaan tuh. :b

Hari Sabtu lepas pon dah selamat tukar duit.. aku tanya member aku yang keje kat google tuh, die slalu travel around the world - dia cakap money changer yang murah kat Midvalley katanya. M.V. Forex kat LG, depan KFC. so ke sana la kami...

 ini la kedainya... beratur panjang kau orang nak tukar duit tengah² bulan ni.. huhuhu


 rate aku dapat haitu 1 juta rupiah = Rm319


 Mr.K sibuk kira duit...


 ni alamat kedai tu yer.... in case korang nak tukar jugak...

Doakan kami selamat pergi dan balik ya... :-)


6 comments:

eima said...

syoknye hadif dpt pi obersi ...

nad said...

Tq share
Hadiffff igt tau pesanan ole ole ciknad! :)

bunga_rose said...

best!!!!! bila tah aku nk sampai negara orang... asiknya takutt nak kuar dari Malaysia hahaaha

Unknown said...

selamat bercuti dan shopping baju raya~

:: CIKVIVA :: said...

ini serious...sebab kawan saya pun selalu tukar duit kat sini..sanggup turun mid semata2

isabelle frankly said...

yup..mmg situ murah.
lagi satu kat The Gardens.

so xkira la nak gi negara mana pun..selalu i sanggup gi situ utk tkr duit semata2