Sarapan Pagi Sedap di Langkawi | Selera Akmal



Kalau korang tercari² kedai makan untuk sarapan kat Langkawi, aku rekemen kedai nih - Selera Akmal.. lagi satu kedai tosei telur kari kambing... cuba lah.. pasti tak menyesal...


kedai makan ni dekat area Padang Matsirat. kalau tenghari ada jual nasi campur berlauk.



boleh pilih nak makan kat dalam kedai or kat luar.

dan antara menu² kat sini :-



telur goyang tu paling tak menahan tuh... :b



7 comments:

::NureeN:: said...

aduusss... pagi2 dh tgk menu sedap mcm ni.. tgh lapaq nih.. huhuuu

Nana said...

uku rasa aku penah pegi kedai ni

Nieyl said...

wah!bgs laaa...update kedai makan...kekadang klu g jenjalan x taw nak makan kat mane..

Nafira usof said...

aduhaaiiii.. bersabar lah perut~
x mehanan tengok telur separuh masak ngan roti bakar tuh~

eima said...

balik nanti nk pi la ... sbb tetiap pagi aku ngan laki asek dok ulang pi beli nasi lemak sedap kat kuah je wei .. gile jauh kuah ngan kedawang ... huhu

lieyalatif said...

Alamak!!! Bikin lieya ngences nih...

mama_umar_maryam said...

mak aihhh..suke btol tgknyer hah