Happy Birthday to Me - Wanita Cantik Sempurna pada usia 31 tahun



ehem!!!!
^_________^

Hepy Besday to me....................
Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah.

31 tahun suda... rasa cam dah tuaa...... :p

nak berangan cantik sempurna jab... ahaks....


kad besday hadif bagi.... cantik gilaaaa dah kat mata mak nih... tq sayam ibu....


kek laki mak bagi.... tetiba balik umah bawak kek... tq jugak sayam....

Alhamdulillah.... 31 tahun dah bernafas kat dunia ni.... semoga Allah memanjangkan umurku, murahkan rezeki, memberi kebahagiaan di dunia dan akhirat, diberkati hidup dan mendapat keredhaan dariNya. semoga Allah memudahkan segala urusanku untuk menjadi anak, isteri dan ibu yang terbaik. Amin. ♥♥♥



7 comments:

Nieyl said...

Happy birthday kak..
Semoga dipanjangkan usia..
Dimurahkan rezeki..Aminnn

syawalsimpsons said...

happy bufday kakak

syawalsimpsons said...

happy bufday kakak

Nad MamaZN said...

hepi bday!
moga pjg umur n murah rezki
thn ni kite double 3! waaa!

lieyalatif said...

hepi besdey babe.....age just a number so keep smiling okey...tu petua awet muda heheeheh alaa awak pun mmg nampak awet muda so dont worry ler heheheeh....

hepi new year n salam maulidur rasul ....

MG schmidt said...

same bday dgn kak shida lak :)
happy bday! :)

eima said...

hepi besday K ...
tp hang mmg pun makin lawa aku nengok ...cun gebu gitu kan kan