Nasi Lemak Telur Bungkus Warung Bunian



Alhamdulillah... kenyang pagi ni makan banyakkkkkk... haini ada majlis perpisahan untuk staf yang naik pangkat.... so makan besau jugak lah walaupon sarapan jerk.

antara deserts yang selamat masuk perut..... semua pon sedap!

ada order nasi lemak telur bungkus warung bunian jugak. warung bunian ni dah glamer dah kot. bukan orang putrajaya jer serbu, orang luar pon sanggup datang jauh² sebab nak makan kat sini...

pagi semalam pon sempat breakfast kat situ.. haini makan nasi lemak bunian lagi! memang tak heran la berat badan dah naik 5 kg hoii!!


nasi lemak telur bungkus. sedapp gills... aku suka sambal dia. terbaik!


roti canai pon sedap! kalau pegi mesti order dua-dua. memang menambah kolestrol!


7 comments:

Nad MamaZN said...

teringin.....!!!

eima said...

penah pi seklai tp mls nk pi dah ... hahaha parking payah ...

syawalsimpsons said...

nasi lemak dia mmg terbaik kan....best2...saya pon suke nasi lemak dia

Chekgu Azrine said...

Semua nmpk sedap aje..wahhh!!

Mona Lea said...

Tak pernah lagi makan nasi lemaknya. Nampak sedap je k smabalnya. Warung Bunian ni sekali je pergi makan tgh

Nafira usof said...

sedapnyeeeeee..
telan ailio tengok desert2 tuh.
x tahan!!

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam,
YaAllah
kenpa aku diseksa begini
MELAMPAU hokeyh
Penang takdak sob3
mana iols nak carik niiiiiiiiiiiiiii