Yeay! Photobook dah Sampai!



Isnin minggu lepas baru sent untuk proses. tup² hari khamis dah sampai kat tangan photobook ni.. wahhh... sangat pantas LOL. mak sookaaa.... 

simple² jer design. jadi la kan? murah amat ni. 40 pages RM8 sajok. kalau cuci kat kedai lagi mahai kot kan? tapi.... cuci ker????? :p



hadifhessa punya album. tapi ada selit gambo mak jugek! mihmih :p


Legoland 2012


antara koleksi lego hadif...

skang kat Groupon ada promosi photobook nih. RM8 sajok. sila la terjah yer.






5 comments:

mummy_ayu said...

wah..comei2..

eima said...

aku selalu buat .... tahun lepas beli 6 kot tak terbuat lagi ...

Nad MamaZN said...

ok la tu, ada jugak...kite skrg obline thru hp je, malas nak bukak laptop bagai.. tu yg bertambah malas nak ber photobook dah..

Iela Fazielah said...

cantik....

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam,
oohoiiiiiiiiiiii iols dah laaaaaamaaaaaaaa tak berphotobook he3