Bercuti ke Vietnam BEST ker? Macam tak jer :p



Assalamualaikum...
haiii uolls.... rindu tak??? :p

Alhamdulillah, dah selamat sampai ke tanah air hari jumaat lepas dalam kui 11.30 malam. penat masih terasa... baju² kotor n baju baru beli tak abis cuci lagi... sambung haini pulak.. cuti rehat 2 hari sabtu ahad pon rasa tak cukup... fuhh... penat gila.. bajet macam tour europe plak kan? padahal??? mihmih.

cerita pasal cuti² vietnam ni nanti² la yer aku update... malassnya lahai... gambo pon aku tak snap sangat pon. punya takut nak kuakan henpon snap gambo. sebabnya, baru 1st day sampai aku dah bagi bad impression kat orang² sana... i dun like the people. kuat menipu ! tak suuuukaaaa!!! tapi bab sopim tak termasuk la ek. huhuhu...

aku suka sopim kat bandung lagi kot! kedai² & outlet dia lebih tersusun n cantik!

ni la tempat kami menginap di Ho Chi Minh selama 3 hari 2 malam ~ Saigon Pink 2 Hotel


cuci mata... cuci poket.... habisss~


tak suka, tak suka pon, beg beranak jugak! miahahaha... pegi 2 beg, balik 5 beg. itu normal! :p

nanti kalau mood dah mai, aku hapdet lagi yeh! bubye



5 comments:

mama tisya said...

jauh soping ye

eima said...

laaa ko kena tipu kat mana lak ni

Cik Puan Diksu said...

best ke shoping kat sane?

nad said...

ce cite ce cite.. tak sabau nak baca ni..

arysha_fayyadh said...

Assalam sis,
he3
beranak beg itu wajib kan3 :P