Buku Merah~



ho ho ho

nak pegi jenjalan Rabu nih, tapi banyak lagi tak setel nih... :(

sangat mencabar nak buat passport ini budak! tak bagi kerjasama...

pada yang nak nak buat passport anak baya² hessa ni, aku nasihatkan sila la tangkap gambo kat kedai siap² yer... pastu bawak gambo pi imigresen. mood dorang takleh nak jangka... klu kat kedai anak nak meraung ke, nak tergolek ke, nak itu ini takde sapo nak marah... klu dia tak buat perangai masa nak snap gambo kat imigresen tu takpe, sekejapan je boleh setel... tapi mek hessa nih?? sabauuuu je la.... meraunggggggggg macam ape ntah masa nak snap tu... adooyaiii...



7 comments:

Nieyl said...

wah..nak g jenjalan..best nyer..

eima said...

wahhhh nk pi mana tu ......
hadif ponteng sekolah ek ....


syok la nk jln2 obersi

Nad MamaZN said...

hessa nak p mana..? nak ikutttt

Falsya said...

betul..kite dulu mmg dh siap2 dh amek kat kedai..hehe..

wahhh, nak jenjalan mana tuh..;)

Chekgu Azrine said...

jengjeng...nak p mana tuh??hehehe

tula mungkin hesa takut dekat org yng ambik gambar tu kot..ek

~aSHa~ said...

masa bawak baby aritu...kami snap kat kedai..mmg imigresen kuantan suh gitu

syawalsimpsons said...

wah jalan jauh tu pakai buku merah tu