Tudung Raya by TudungPeople



Jumaat lepas masa lunch hour menggeletis aku terjah Wander Cafe by TudungPeople kat Bangi Gateway sana. tak sabarr gila sebab hati dah terpaut suka tengok shawl kat instagram tudungpeople... check² tengok depa ada butik kat Bangi, apa lagasss? terus terjah tak pikir 2 kali dah. kebetulan aku memang nak carik satin scaft utk tudung raya taon nih... satin scaft by tudungpeople memang lawooo weh... kaler semua cantik² dan nampak mahal sebab satin kan?


ini dia Wander Cafe by TudungPeople. 2 in 1 - kafe n butik. masuk jer terus terbau coffee..... wangi gilaaa.... tapi aku tak makan kat sini lah.. niat nak beli tudung je kan?


selain tudung, ada jugak jual jubah/dress. eceli, boleh je beli on9. tapi takmo la tanggung risiko kan? komfem cepat je sold out kaler² gojes.. kebetulan dorang baru restock tudung baru.



3 ketui aku borong.... jahitan dia sangat cantik n kemas.... aku skang dah kureng pakai paridah dah... kalau nak cepat jer aku sarung cik idah... dalam lemari tinggal dalam 10 lai je kot. yang lain dah abis juai. rasanya yang 10 ketui tu mau separuh lagi aku nak juai.. dah tak pakai... huhuhu... eceli fesyen tudung pon ada musim kan? mana tau sikit hari nanti musim paridah naik balik??

aku suka pakai shawl je skang, baru nampak muda remaja. walau pun take time jugak nak membelit, ku gagahkan jugak wei nak nampak muda punya pasal.. maklom la mak dah masuk 30an.. tssskkkkk....


dah selamat rasmi hari isnin baru ni.. ngeeee~ ni saiz M, saiz sedang²... tapi shawl die panjang sangat lah.. tak tau mana nak sorok yang lebih² tu. mihmih...

so, tinggal 2 lai lagi belum pakai.. agak² tema baju raya kami taon ni kaler ape???? :p


kalau nak cuci² mata leh tengok shawl gojes boleh klik http://tudungpeople.com/


7 comments:

nad said...

cantek!

monalea said...

cantek.sesuai muka pakai shawl

syawalsimpsons said...

penah saya masuk kat outlet dia ni....sbelah ngan bangi gateway kan kakak...mmg meriah tgk kat situ....tahun lepas la G..asal nak carik shawal untuk raya...sudahnya dapat yg lain

eima said...

wahhh menarik tp aku tak reti pakai shawl... tp teringin ...kui kui

Kniedaz said...

hahaha..mesti tema tahun ni kaler gold...saya pun dah tak pakai tudung awning tu, dah pakai shawl je...hehe

arysha_fayyadh said...

Assalam,
he3
iols bab belit2 memang surrender :)

~aSHa~ said...

nak jual gok paridah ni....