Mainan Murah di Kedai Borong Permainan Kanak-Kanak, Jalan Raja Laut



Nak share satu kedai feberet kami kalau nak beli mainan hadifhessa - Kedai Borong Mainan kat Jalan Raja Laut. aku ni memang tak beli ler mainan kat kedai toys kat mall tu... takat touch n go je la.. masuk, tengok² n kua balik... belinye memang tak la. huhuhu... kedekut satu hal, pastu mainan dalam tu alahaiii... cam tak mampu jer mak nak beli! mainan je kot! dah la hadifhessa ni jenis main skejab, pastu takmau main dah... main lempar² sukati dorang jer... bila nak kemas, tak jumpa dah mainan tu. rupanya bawah sofa la, bawah rak tv la... 

so, bila anak dah bising nak mainan, selalunya kat sini la kami pergi. si hadif tu la... dia kan gila lego... aku penah beli legocity kat parkson. kecik comei jer, harga dah dekat RM30. perghh... tapi beli jugak lah dah anak tarik muka.. tapi kat kedai borong ni bukan brand lego lah.. brand ape ntah.. tapi tak kisah la. yang penting dari mainan lego tu dia boleh asah skill n cergaskan otak dia pikir cane nak cantum² lego tu... 

sepanjang jalan kat Jalan Raja Laut ni kedai mainan borong... kiri-kanan jalan bersusun kedai... pilih jer.. tapi kami selalu pegi kedai ni... tokey kedai pon dah kenal dah...


zooommmm sikit.... lego² dalam kedai ni kebanyakannya hadif dah ada.. tinggal yang saiz besau² jer belom beli...


ni hasil borongan sabtu lepas... harga² kat sini korang boleh mintak kurang yer... selalunya ayah hadif dapat separuh harga. 


beli ni untuk besday sepupu hadifhessa... harga asal RM32. klu separuh harga dapat la RM16.


ni beli utk besday sepupu hadifhessa jugak. harga RM48. kalau half price?


lego hadif RM30 lepas diskaun. :p


RM8


RM10

total semua tak sampai RM100 pon... jimat banyakkkk dah tu... zaman GST ni kita kena bijak berbelanja... selagi boleh jimat, kita jimat yer.... ngeee~



12 comments:

Nad MamaZN said...

nak p lg nnt habaq mai..nak kirim hehehe

mama tisya said...

mmg jimat byk la dpt separuh rege

~aSHa~ said...

mmg kena pandai berbelanja skrg ni...

syawalsimpsons said...

murah2 gak ni

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis,
hamboih3
sampai separuh harga diskaun tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

eima said...

nk pi ke KL tu masalah tu ... nanti nk reward budak ber2 ni ai pi sini je

lieyalatif said...

berbaloi2 hah....murah2 gitu...

ish kalo lieya pun..dah ade yg murah baik beli yg murah.... lagi2 skrang ni gst sane sini..sakit otak dibuatnyer...

Lynn Hamzah said...

wahhh...banyak untung...boleh pergi beli nanti...

Siti Noor Hailya said...

kat mn alamat dia yer

Just Aku said...

nak dpt separuh harga ada had @ minimum purchase ke? ke klu beli 1-2 item pun dah bleh dpt separuh harga?

kaya said...

memang murah dan berbaloi2...nak g sana juga nanti..

Izzarul Razali said...

Ada tak dorang jual roller blade...kalau ada boleh pergi