Selamat Bertunang Taufik Rizal ♥ Syimma Aini


wokey, haini rajin skit nak update belog. maka, marilah abadikan moment adik aku yang bertunang minggu lepas (18 Feb. 2017) dengan gadis pilihannya dari Taman Melawati KL. 

Majlis ni teramat simple, sesimple-simplenya.. tu dia, 3 kali simple! ngeeee~

Asalnya adik aku n tunang taknak tunang² ni, nak terus kawin bulan September ni.. tapi parents belah perempuan nak buat kenduri serentak kakak + adik. so, taon depan lah depa leh kawin. so, ikatlah dulu setahun.

mak ayah aku tak dapat datang due to kesihatan yang tak mengizinkan... so, kak ipaq aka kaklong aku yang sarungkan cincin tunang~


Taufik & Syimma... eceli tunang adik aku ni student lagi. tapi last sem dah. adik aku pon baru setahun kerja lepas abis blajaq.


memandangkan mak ayah aku tak dapat datang, so aku mintak tolong pakcik-makcik husband wakilkan family aku.. memang takde sape pon masa majlis tu. majlis tertutup. keluarga sahaja.


cik hola nak dapat maknjang bawu`


wakil belah aku. ni je yang available.. huhu~

p/s : aku anak ke-2 dari 8 beradik.. lepas ni mengira adik ipaq je la. ngeee~



3 comments:

Chekgu Azrine said...

tahniah utk adik awak ye...

tak lama lagi makan kenduri la.. taman melawati dekat sgt dah dgn sek saya..

eima said...

wahh tahniah nk dpt adik ipar ..

Nieyla Nadia said...

tahniah..tahniah...