Malaysia Airlines Year End Deals 2017


Salam....

since last week lagi cam teruja tengok MAS punya sale.... macam murah jer... macam best jeww.... ngeeee~


dan... dah selamat pun beli tiket untuk March 2018. ngeeee~ semoga dipermudahkan.. Amin ♥

lama tak naik MAS oiii... last naik masa pegi bertugas LIMA Langkawi 2013 dulu... tu pon gomen bayaq.. nak beli sendiri macam... emmm.... naik Air Asia je lah, murahh. kalau percutian family memang slalu naik AA je pon, itu je mampooo. Alhamdulillah...


kasi throwback sikit lah naik MAS - percutian family ke Langkawi tahun 2009

masa tu pegi sempena besday hadif yang pertama. saja bawak die naik kapal terbang. lagi pun time tu MAS tengah buat promo. harga tiket return utk 3 orang adalah RM226. murah la khen??




2 comments:

Norelannie said...

Hi, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@my.zalora.com I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)

farhanna jafri said...

Hahahaha tak pernah pun naik MAS, sekali je pernah naik AirAsia tu pun gomen bayaq jugak. Nanti nak tengok lah kot ada yg berkenan di hati.

P/s : Singgah sini & follow blog sis :D