ermmm... ape erk???

oohhh... jangan terpedaya ngan gambo
itu hanyalah perhiasan entry ini...
.
aku tengah kebosanan ni..
dah petang² camni,
kepala mula la ligat pikir nak masak pe petang ni
nak kasi terangkat itu hubbyku yang tak jadi berdiet..
hampeh jer.. ari tu bukan main semangat nak diet
adoooyaiiii... takpe la,
bulan posa ni kan boleh buat ibadat sambil kuruskan badan...
InsyaAllah...
kepada semua, selamat pulang dan selamat memasak la yee..
.
.
**kepada lynn, selamat melipat baju la ye.. ngeh..ngeh..

6 comments:

Elyn said...

bukan real ke tu???

MRS. K said...

elyn - real la cyg..

Misbehave said...

arini x yah masak, bli lauk masak naik je :)

Hazlina Shahrel Mummy Fia said...

oh tidakkk!!! ku smpi ari ni tak pernah rase apakah rasenya strawberi cicah coklat..!!!

mRs.aJaQue said...

ala..
bbru nk ngidam..uhuks...

adda said...

yummy