rest in peace

.
sume peminat boyzone dah tau kot cite ni
stephen gately dah mati
berita kematian di sini dan di sini
well, lam group boyzone, mmg aku minat stephen & ronan keating
lagu-lagu dorang pon sampai skang aku layan..nostalgia..
pendek kata lagu evergreen...sepanjang zaman dengar tak jemu
.
imbas balik zaman kanak-kanak ribena dulu
aku amat lah taksub ngan boy band omputih ni
pantang nampak gambo BSB, N'sync kat majalah, mesti nak beli
lagu-lagu sume hafal, kaset pon sanggup kumpul duit nak beli punya pasal
ohh..zaman dulu takde cd, vcd bagai ye
bilik tido pon penuh dgn poster boyband..huuhu
kat celah-celah buku teks mesti selit gambo nick carter..kuikui
i takde boipren dulu ye, i itam legam takde sape nak..hhehe..
oohhh... nick carter skang sudah gemok, dah tak hensem...
tak cukop lagi tu, kat meja lam kelas dok betampal-tampal gambo boyband
pakat lawan ngan kengkawan gambo sape paling penuh meja..
huhuhu... best nya ingat kenangan lama...
.
aku rasa sume remaja mcm tu kot
akan alami zaman kegemilangan mcm ni...hahahaa...
tapi skang, klu tanya aku artis ni, band ni.. haram aku aku kenal
dah tak amik port dah pon.. tak de faedah pon amik tau
klu ingat balik sume kenangan, mesti senyum kambing
tengok gambo lama pon aku tak sanggup..malu ngan muka sendiri..
kahkahkah...
.
ok you all
selamat mengimbas kenangan yer..
.
nite..

8 comments:

~Firsya~ said...

fuhhhh,nak menimbas kenangan lalu nie yg beshhh nie...

bukhairiah said...

tingat zaman skolah2 dl biler dgr jer dia mati...dia nie kira cute ler...dl xminat sgt boyzone fanatik kt BSB jer

Deelira said...

entry kay kali ni..
wat zue tersenyum kambing gak di pepagi hari ni..hehe
sebab cerita yg kay story tu mmg betol.zue pon alami..
tp betol la,skrg dah tak tahu apa.tanyala pasal band omputih ni,dah x amik endah.

psst..hitam tu kan menawan. ;)

Elyn said...

eh ye ke?? apasal aku tak tau?? huwaaa si hensem dh tak dak!!!

Dee said...

a'ah..giler boyband gak dulu..dh mati dia eh..muda lagi..

mummysyafie said...

camne akak tak taw errkk??

lovelywa said...

k..dia mati pasal pe ekk?? tatau pun dia dah arwah..kire kay masih amik tau gak laa..ok2 tengkiu for the info..

adda said...

huhuu dulu saya pn peminat setia boyzone..