Shopping Kotak

.
ni la aktiviti kami hari ahad lepas
pegi kompleks PKNS bangi shoping kotak
ape? shoping kotak?? hehee... nama pon nak pindah umah kan
so, kotak tu macam sangat² perlu!!
kain baju leh sumbat lam beg plastik hitam jer..
klu buku², pinggan mangkuk sume nak isi dalam pe lak kan?
so, kami main terjah je kat pkns tu
tanya punya tanya kat stor blakang tu,
pekerja kat situ cakap kotak tu dorang jual jugak
satu kotak harga 30 sen.. ok la kan?
so, kami beli 7 kotak jer... tapi rasa cam tak cukop plak...
nanti² la terjah blik klu still tak cukop...
.
so, masa utk packing-memaking!!!
.

8 comments:

Dee said...

penat masuk kotak kuar kotak je nanti..tp nk buat camanakan..nk pindah..redho jelah..

MRS. K said...

dee ~ erm...tu la.. klu tak masok kotak, nak letak lam pe lak kan? buku² tu i packing, then tak payah kua kan smpai bila2..biar berabad dlm kotak tu

lovelywa said...

wahwahh..bile nk pindahnye K?? akak pun lum stat packing2 lg nih..bile ntah nk stat..rase2 nk pindah bln 12..tp satu ape pun lum stat lg..

..nOj.. said...

keje pindah2 ni sgt letih... mula2 nk masuk kotak, pastu angkat, pastu kuar kotak, kemas... fuhh letih letih... dh duk umh sendiri pasni xpindah lg la kan... best

*nuff ko tdo

bukhairiah said...

la sampai kene bli kotak ke? npe xg mintk jer kt kdai?ummi dlu mintk jer kt kdai..bkotak2 dapat..bhari2 dok cr..last2 peh pindah tu, jual balik hahahaa

MRS. K said...

lovelywa ~ baru smlam stat packing kak.. tu pon kemas buku je

noj ~ letih pon, tepaksa la.. nak dok umah sendiri kan

bukhairiah ~ huhuhu.. kena beli.. kat opis takde kotak..takde orang nak kasi..

riena said...

k minta laa kotak kat opis...suami awakkn boleh ambil kotak pejabat tue...minta laa...bukan tak boleh pun,,boleh laa....riena pindah tahun lepas pun ambil kotak kat pejabat...hehehhehe...

b.O.n.d.a said...

bakal jiran bOnda gak nanti nih =)
(jiran taman) =)