Live from Home @ Nilai

.
tak keje ari ni, hadif demam + batuk + selesema
kesian ibu tengok hadif. tak sampai hati .. budak kecik camtu mana tahu bagitau sakit tang mana...
alih-alih dia teriak, nak bedokong dan meragam je la.. ibu yang jaga ni kena banyak besabau...
.

p/s : ingat nak umum pemenang ari ni, nampaknya pospone isnin la yer coz saya tak jumpa juri hari ni nak mintak result... sorry....
tapi saya janji, on Monday, keputusan akan diumumkan.... tunggu!!!

.
.

8 comments:

Ena said...

ala cian hadif.. x sihat yer sayang.. tu mama dah cuti.. nanti cepat baik ekk!!..

Misbehave said...

bestnye duduk umah golek2.

jelessssss!

mamaaerish : said...

mmg musim la kot... sbb kat opis nih pn... ramai staf yg ank dmm... kiter yg dh tua2 nih lak ramai yg sakit tekak.... hu3... cepat baik yer syg... :)

aerish alhamdulillah dh kebah dmmnyer... :)

[-suziey-] said...

get well soon hadif..sian demam ye..

Dee said...

sian hadif..musim cuaca x bagus sgt nih..moga cepat sembuh..

Faina Arisya said...

kesian dia.. sekarang ni memang musim.. Fateh pun selesema dan batuk.. sib baik tak demam.. risau gak.. baby dah kena macam2.. pss.. hadif dah tak hantar ke taska eh??

~aSHa~ said...

semoga hadif cepat sembuh ye...kena byk sabar anak sakit ni..mmg nak bermanja..kadang2 naik geram gak...

ZIANA ♥ FARREL said...

MRS K, hadif nak tumbuh gigi kot..ek??brp bulan ek hadif...get well soon hadif dear...kiss kiss from farrel!aushhhh...