RM 0.00

.
.

kosong sudah akaun nuffnang ku... baru cash out for the 1st time... tak byk pon tapi boleh lah untuk blogger kerdil cam saya ni... kita tunggu je la cek nye nanti...
.
. nyway, wishing u HAPPY NEW YEAR 2010! .

.
p/s : ari ni nak teman adik perabiskan duit PTPTN die.. huh!
.

8 comments:

~aSHa~ said...

nti tjk la ye cek tu...sama2 merasai hepi

adda said...

wah dpt cek yg 1st yek.. kayo makcik. saya ada 5 sen lagik baru boleh keluarkan

Anie said...

bd nyer tak pernah kuarkan pun...sikit jek sampai sampai 50hengget... berbaloi lah sbb tak tegar....

~UNai~ said...

nanti display cheque tu tau..hehe

~Zetty84~ said...

wah..bestnyer...!!!
dah ar nek pangkat...
pastu dpt cek nuffnang lak...
yuhuu....sama2 la kita enjoy..!!! kikiki ;p

[-suziey-] said...

okla dr xde kan..hehe..nk kita tlg x perabis duit pttpn tu..ekeke:p

Ena said...

bestnyer.. :)

b.O.n.d.a said...

waaaa....bestnye!!!
ekaun bOnda ni dari dulu RM3.75..bila la nak jadi 375 ni? atau 3750? hehehe :p