dapat gaji, masa untuk beli beg duit baru


dah lama nak tukar beg duit baru.. tunggu cek nuffnang tak dapat² lagi! tengok kawan pakai beg duit baru, saya pon teringin jugak!

ni la beg duit baru saya! baru beli tadi kat carefour alamanda! cantik kan?



eceli, kalau beli air yogurt bliss ni 2 botol, dapat la beg duit ni sketul! ada 3 jenis corak yang korang boleh pilih... kalau berkenan, pergi la terjah mana² supermarket berdekatan!!!


p/s ~ my feberet air ni yogurt bliss selain dari twister oren... wajib ada lam esbok kat rumah! skali togok pon boleh habis, tapi botol kecik la... hehehehe

9 comments:

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

eh...si ena pun beli gak tadi...

we love pink said...

harus kumpul lagi 2

Wansteddy Tales said...

best2 saya pn suka togok yogurt bliss ni bajet utk kurus hahahah... nmpknya idak le jugak kurusnya ><

deelira said...

hik..zue pon dah ada.beli masa gaji bulan lepas.dapat gak beg ni :) nak beli lagi hari ni hehe

MRS. K said...

@.:iz-AnN a.k.a cOmOt:.
ek? ko tak beli ke?

MRS. K said...

@deelira
beli lagi zue.. dapat minum air sedap, dapat beg duit lagi

MRS. K said...

@Wansteddy Tales
wahh.. boleh kurus ke? huhuhuh

MRS. K said...

@we love pink
harus tu

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

wah...macam2 betul dibelinya ni hah...