Telefon Jingga

line telefon rumah dah pasang! tapi stremyx belom lagi! apsal dorang ni buat buat keje 2-3 kali ek? kenapa tak pasang terus yer? haiii... kena tunggu lagi la nampaknya... dah lama saya tak online kat rumah, lappy ngan berukben makteh hadif dah angkut pi damansara nun!

10 comments:

deelira said...

sabo kay..
dorang saje nak g umah kau 2-3 kali :p
umah kan cantik

Rifqi Zuhairi said...

Salam..mmg pun..saya pun psg streamyx kt umah tp dia bg tepon color jingga ni je dulu..streamyxnye x psg2 lg...

Mama_Fatin said...

nak jawab bagi pihak TM bleh kekeke... pasang tepon n streamyx mmg lain2.. kontraktor TM pasang line. nanti org streamyx akan dtg bwk modem utk pasang streamyx plak huhuhu.. kalau x dtg2 gak tepon balik ke TM hihii

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

hehehe...

MRS. K said...

@deelira
muahahaaa... cantik sangat la tu

MRS. K said...

@Rifqi Zuhairi
ha, tu la... apsal ek

♥ EeiNz ♥ said...

kay amek yg bape rm nye sebulan? kin mcm nk tkr gak, tp x tau nak cane nye ..huhuh

MRS. K said...

@♥ EeiNz ♥
kin, yang ni developer kasi sebab beli rumah kat dorang.. free utk 18 bulan tak payah bayar bil.. kalau normal harga RM90 sebulan...

MRS. K said...

@Mama_Fatin
oo.. ye ke? tengs ya kasitau

eima said...

saje je wat ko berdebar² ngan ketar tgn tuh .. hahaha