Alhamdullillah kuasa dua


kenyang betul hari ni! rasanya banyak ofis buat potluck hari ni sempena nak sambut bulan Ramadhan... opis saya pon buat jugak! banyak sangat lauk pauk! memang kenyang sekenyang nya!

rupa bentuk lauk-pauk takde la eh... dah bertutup semuanya... malas saya nak bukak tutup satu-satu. lepas orang berkemas baru saya hegeh nak tangkap gambo! muahahaa... banyak lagi makanan yang lebih ni. letak je atas meja kat pantry tu, kot² ada yang nak sambung minum petang kang! muahahaha...


layan gambo buah je la eh coz saya sempat ngap tembikai tu baru jab tadi. tu yang snap tu! huhuhuh...


p/s : Alhamdulillah, cek nuffy dah sampai... lalalalalala... 2 rat nak beli ape ek?

7 comments:

..nOj.. said...

wei sib baik gambar lauk pauk tu ko tutup kan. takde la terliur sgt ni. huhuhu

eima said...

beli baju raya la ...
smlm dah soppin kat sogo ... cam ulat ramai nye manusia ..hahaha

MRS. K said...

@eima
sogo? oh.. tidak..

MRS. K said...

@..nOj..
aku kesian kat ko kang terliur tu yang tak letak gambo makan.. hahaha

shinnaz said...

kak K...ofis kita esok. hehe. tak tahu lol nak bwk apa..sobs...

p.s: pergi shopping lah..beli kasut raya or beg. bestnya!!!!!!!!!!!!!!!!!

BIONIC WOMEN said...

ibu hadif bawak aper ek utk portluck tu? kuih kah? lauk kah? buah kah?

mummysyafie said...

hari ni pun ada makan2 kat opis. tapi majlis kenduri tuk penerima apc arituh