beli baju raya


semalam lepas bukak pose dan solat maghrib sume,

kami bergegas ke Jusco Balakong!
cadangnya nak cari baju raya hadif,
dan sikit barang rumah.
dalam 8.15pm camtu kami keluar umah...

sampai JJ dalam kui 8.50 kot!
kena la cepatkan, JJ tutup kui 10.30pm.


saya nak beli pelita ni tapi ayah hadif tak kasi pulak. huhuhu..


ayah hadif nak rembat pan leper ni.. senang nak masak daging burger katanya... harga dalam 28.90. kansel.. lain kali je la beli.


nak kasi budak ni diam, kena upah dulu.


sampai nak main pon, tak nak lepas lollypop tu...


ada anak ni, tempat² ni harus la singgah buang duit singgit dua


pas abis round tempat baju, turun bawah plak cari barang umah.


dah siap beli, jom balik!


p/s : gambo baju raya mana? hahahhaa... takde berkenan! penat je jauh² datang dari Nilai, tak beli baju raya.. beli seluar raya jer... nanti la cite. mood ke laut jab...


21 comments:

ratna said...

MRS.K.. kalau kuali2 leper tu jgn beli kat JJ.. beli kat kedai2 tepi jalan..lagi murah rasanya.. tp mmg kuali leper tu byk gunanya.. psstt.. saya suka la tgk muka hadif.. besar ni mesti handsome..

LiErOSe~QiEmi said...

tulah.. tgu gak mana gambo baju raye.. ish ko ni k..huuhu

aSmiDar said...

Eda dah beli tuk Ali..
kat mydin pon lawa2 baju melayu budak kicit..

BIONIC WOMEN said...

eh..ibu hadif..mahal ler kuali tu, kat Mydin ag murah..kita pernah beli dalam belasan RM jer...
Jusco xder choice yg cantik2 sejak 2 menjak ni xtau ler naper..kan?kan?

luvelysyue said...

comelnyee anak akak...bulat mte die...

Pn. Zana said...

Mr.K, saje nak nyebok. baju & suar Hadif pakai tu sebijik tau cm Ammar punyer!!:D

umie said...

umie ada beli gak pan tu tp beli kat pasar putrajaya tu..kalu x silam rm16 kot..yang warna hitam tu..

hyazz said...

ceh... buang karan jer jalan jauh2.. hapa pon tarak...

hazila said...

Berapa pasang la baju raya tahun ni....

Farra Dhelina said...

tak leh tenung lama2 mata si hadif ni..leh cair!!

hajarus said...

hajar sker tul tengok hadif ni encem...

MRS. K said...

@ratna
ha tu la. ingat beli kat kedai biasa je la kan?

psstt.. nak buat menantu tak? hehehe

MRS. K said...

@LiErOSe~QiEmi
hahahah.. sabau itu separuh dari iman

MRS. K said...

@aSmiDar
ingat nanti beli kat hari-hari jer

MRS. K said...

@BIONIC WOMEN
tu la.. nak beli tshirt pon rasa tak best...

MRS. K said...

@luvelysyue
mate die memang muuulattt

MRS. K said...

@Pn. Zana
hehehe.. sama eh.. satu kilang katanya

MRS. K said...

@umie
ok la tu belasan je harganya.. kat jusco cam mahal pulak

MRS. K said...

@hyazz
hahaha.. dapat jalan2!

MRS. K said...

@hazila
belum tau lagi.. hehehe

MRS. K said...

@Farra Dhelina
takpe, leh masuk la freezer.. kasi beku balik.. heehehe