potluck ofis!

esok ada buat potluck kat opis! main menu mesti la nasik! so, kena la bawak lauk-pauk kan? tapi bawak telur masin, telur dadar pon boleh! ikut kemampuan dan kerelaan masing²... huhuhuhu.. saya tengah dok pikir lagi nak bawak ape untuk esok! sebab tak berapa nak konfiden la nak kasi orang rasa masakan kite... huhuhuhu.. *thinking.... hermmm...



sambal udang?


daging masak kicap?


ayam masak merah?


atau bawak kuih-muih ajer....


p/s : lakiku kasi idea bernas suh bawak kuih jer... kuih frozen banyak jual katanya... huhuhuhu..

12 comments:

BIONIC WOMEN said...

betul lah Mr.k tu...kuih frozen skang dah banyak, kasi goreng sama dia..haha

mummysyafie said...

udang sambal tu sedap. tapi kalau nak ringkas..kuih pun dah orite.

Misz Sephia said...

saya bwk kek je untuk potluck ofis hari selasa nanti..hehe

fantaghirolynn said...

cis... ingat bawak udang masak petai..baru nak terliur..

eima said...

ape yg ko bw pagi nih ???
wahh nasik² sedap nye ...
dah ade nasi org kurang mkn kuih ..

MRS. K said...

@eima
kuih boleh buat makan petang.. muahahhaa

MRS. K said...

@fantaghirolynn
tak sempat ler nak masak pape.. smlm balik dari mv dah kui 10

MRS. K said...

@Misz Sephia
kek? best jugak tu

MRS. K said...

@mummysyafie
betul kak.. skali ngap aje dah abis

MRS. K said...

@BIONIC WOMEN
yeah bebeh! sonang

Hot Mummy said...

kuih muih atau kek pun bole gak kan? janji ikhlas.

..nOj.. said...

lg senang ko bli je nugget. goreng. hehehe