Baju Raya Tak Jadi

gambar pagi tadi sbelum pegi opis....
hari ni pakai baju kaler pepel.. baju baru hokey! dapat dari tukang jahit 3 hari sebelum raya...tapi alkisahnya terlupa pulak bawak balik kampung... tertinggal kat opis... huhuuhuhu... tak dapat la nak pakai masa raya ke-2. so, ari ni baru nak lenjan. tak dapat pakai masa raya, pakai masa jamuan raya opis pon jadi lah...


p/s : hari ni jamuan raya Jabatan.... nak makan dengan tamak! boleh tak? muahahaha...

10 comments:

eima said...

boleh ... boncit kan perut sedia ada...sila..sila...
hahah
jgn jumpe lalat dah la...
lalalala♪♫

.::Lynn::. said...

nak makan dengan tamak??? beh tu

@e_da said...

hari ni pun jamuan di opis saya.. semangat nak pakai baju raya kan..

~aSHa~ said...

sy ada sepasang lagi baju raya tak pakai...sbb time raya duk ulang baju raya pertama 2 kali je...ehehehehe punye nak tema sama semasa kenduri terpaksa ulang pakai 2 kali

eima said...

rajin K mekap pepagi..huhu

BIONIC WOMEN said...

orang kalau dah cantik..pakaii aper pun camtik..pamdai ler pakai shawl..cantik dan kemas

Shinnaz Ahmad Rasid said...

awwww..seksi nya mata!!!!

nasaoji said...

haha..tingt aku tertinggalkan baju raya asben aku ri tu.. ;)

LiErOSe~QiEmi said...

jamuan.. sedap tuu... aku nyer kementerian semalam.. cawangan lak minggu depan

Farra Dhelina said...

tgh lapa, mmg rasa mcm nk makan je semua hehe