Menu ujung-ujung puasa


dah ujung² pose ni malas pulak ke dapor! ciss sungguh la... berbuka asik nak makan kat luar... sahur pulak minum air kosong or nescafe jer... huhuhu... 

ni nak tayang skit menu berbuka dan sahur sepanjang minggu lepas... tak ingat puasa ke berapa... hilang ingatan betui la.. lepas pada menu ni memang tak berasap dah dapor ku! huhuhuhu...

so, layannnn.........

sup ayam


sambal ikan bilis


nasi lemak beli Rm1.50


ayam goreng beli jugak

betik bagus sebagai pelawas.. ngehngeh...

nescafe tarik

semalam berbuka kat McD baru kat Nilai... bapak ramai gilers orang.. huhuhu... beratur pon panjang... nak tak nak tunggu jugak la.. malas pegi kedai lain.. hujan lebat pulak tu!

hari ni pon rasa cam malas nak masak jugak... malas nak basuh periuk coz nak balik kampung esok... huhuhu...

p/s : sape yang balik kampung hari ni, hati-hati di jalanan yer.. biar lambat asal selamat...

13 comments:

deelira@deeliraz said...

kay nnt ko balik kampung hati2 k.
aku doakan ko selamat sampai

LiErOSe~QiEmi said...

btl aa k.. aku pun malas dah nk masak.. berbuka mmg tajaan param.. tapi sahur wajib masak.. laki aku mmg tak leh time masakan luar pagi2 tu.. nak aku masakkan juge.. adeh.. esok last masak sahur pastu dh blk kg.. yeaahaaa

::Mamalyna:: said...

semalam ai last memasak, ari nie gantung piuk dah, ehhehe

..nOj.. said...

aku paling terliur sambal ikan bilis tu. aku tak gantung periuk lg. ade lg mende lam peti. ceh betul

eima said...

aku mmg sejak awal posa lagi dah mls ... hahah
hari nih beli param or berbuka kat luar ..sedap la sup tuh ....

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

betul lah...dah ujung2 ni memang malas nak masak..

Farra Dhelina said...

wahh beli pon nmpk sodap gak!!

* ht2 semasa blk ke kg ye! :)

MRS. K said...

@deelira@deeliraz
thanx zue..

MRS. K said...

@LiErOSe~QiEmi
laki ku sahur minum air saja pon ok..huhuhu

MRS. K said...

@::Mamalyna::
makan kat luar or beli kat param la ek

MRS. K said...

@..nOj..
sambal tu mmg sedap beb.. ceh, puji sambal sendiri..huhuhu

MRS. K said...

@eima
dah agak dah.. hahahaha

MRS. K said...

@Farra Dhelina
nampak je, hakikatnya tidak.. hehehe