Manusia nak jadi anjing!



hari tu terbaca pasal cite ni kat belog ziana dan belog ini
giler betui la mamat brazil ni. ada hati die nak ubah ciptaan tuhan.
mamat ni nak buat pembedahan dengan bangkai kepala anjing.
kepala anjing tu nanti lekat kat muka die... *gile bangang* 

Tapi ramai yang berpendapat bangkai anjing tadi akan membusuk
sebab darah anjing tidak boleh sebati dengan darah manusia..

 


jom tengok hasil lepas pembedahan....
























































elok-elok muke hensem kacak bergaya, 
skang dah jadi cam muke hanjing... adoiii... donia..donia....




11 comments:

.::Lynn::. said...

cantik sangat la tu....

BIONIC WOMEN said...

eiii kay, nak termuntah plak tengok nih..
hadoiii, ader ker makwe nak kat dia muka camtuh, ke dia nak berpasangan ngan anjing jugak..eiiii...seram mak

Wansteddy Tales said...

menakutkan.... serius berderau tgk hasil bedah

zuneta said...

biar betul ni sis??? eee...ntah2 anjing tu berdarah anjing gila ke...hehe...xpatut..xpatut..

Intan said...

Nie namanya banggang bin bodoh! Brainless betul lah org2 yg cam gini...

Nur said...

Cara mudah nak glemer, jadi hanjing pun diaorg sanggup.. geli tgk

isabelle said...

erkk..nape mamat tu? gila ke hapa?

ratna said...

ini dah buang tebiat.. hik hik.. elok2 dah allah bg muka tu.. nak tukar muka anjing pulak.

✿ etiey erywan ✿ said...

ish macam2 manusia yang semakin giler di dunia kan

munna said...

gelinya tengok...macam2 donia sekarang ni...

Farra Dhelina said...

eee..nauzubillah..gile ke hape?