Pay Day.... Yehaaaaa!


http://milkyourmoney.com/wp-content/uploads/2008/06/payday11.jpg
 dari semalam lagi dengar orang cakap hari ni dapat gaji.. tapi macam tak percaya.. so, sampai opis tadi terus bukak cimbclicks nak tgk betul ke gaji ari ni... huhuhu... selalunya gaji on 25? so cam peliks kenapa gaji masuk hari ni ek? huhuhu... nak kata ade perayaan pape, takde pon... sempena cuti sekolah kot!! ape pon, banyak utang-piutang nak kena setel nih! huh!

enjoy ur day uolls...



4 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

ek.. dah masuk dah ek.. ok aku pun kena langsaikan utang piutang

Lynn Hamzah said...

masuk awal sebab pesta menuai pada 30 & 31 mei nie...hehehe...

Ummi Rania Raffel said...

bestnye ada gaji masok.. i xde pon.. sedih2..

Ummi Rania Raffel said...

bestnye ada gaji masok.. i xde pon.. sedih2..