sampainya hati.....



............. ke gelap hati? 
tak berhati perut...?
busuk hati...?


orang lain susah payah buat itu ini nak dapat kan anak,
yang KAU senang² pi baling anak!!! 'animal' betul kau ni!


10 comments:

cikmOt said...

dunia nak kiamat...makin hari kita semakin dekat dengan KEMATIAN

eynda said...

Bukan manusia tu.... animal pun tahu sayangkan anak.. so diaorg ni sama dgn apa dah pun tak tau... :-(

puan nina said...

kejam kan..Ya Allah..sedih sungguh =(

Ilhamny.com said...

pleaseeee la tangkap cepat pembunuh nih..kalau dapat sya siat2 kulit dia idup2..geram tul tgk...

munna said...

NTAH HATI APALAH ORG TU...SANGGUP BUAT MCM TU...MMG SENTAP BILA BACA CITER NI

mummysyafie said...

berhati binatang sebenarnya..

Ena said...

tu la .. kejam betul..

Ummi Rania Raffel said...

kejam sungguh, dia ni jenis beranak xrasa sakit kot kan. sesuka hati ja baling2 macamtu.. mmg animal!

Puteri981 said...

kat sekolah duk ajar pendidikan seks utk apa? lebih baik tekankan pendidikan akidah & akhlak...so xde la jadi binatang...

kayyana said...

jahat nye org tuh.. sanggup campak bayi tuh. aduhai.. ya Allah.. nerakalah tempat ibu bapa arwah bayi tersbut.. sedihnye bc.. org susah payah nk anak tak dapat2.. die bile dah dpt senang2 je campak.. pale otak letak kt mne agaknye? owh agaknye org tu takde otak.. animal la katakan...