Sebab FREE punya pasal...



Ibu hadif memang suka publish benda² free ni kan? hiks..


sabtu lepas pegi tesco beli barang dapo... jalan punya jalan nampak sabun daia tengah promosi.. even sbelum ni memang tak pakai pon sabun jenama nih, tapi dapat pinggan seramik free punya pasal, ku borong jua! lagi pon murah jek sabun ni. harga promosi RM8.90 kalau tak silap. dapat free pinggan lagi! hiks...

cantik kan pinggan die?

10 comments:

munna said...

sama....klu ada promosi hadiah cenggitu mmg laju je munna rembat...

zuhaiza's cheese tart said...

tak per tak rugi beli daia..wangi baunya...

nuraarin-life said...

betul, kadang2 sebab barang promosilah kita beli barang yg tak pernah @ jarang kita beli..

selalu berlaku pada saya

MrS. F!zA said...

hah?sabun 5kg tggl rm8.90 murah gile..biasa beli rm13..

Bionic women said...

husband kita xsuka n x bagi pakai sabun serbuk..huhu.
memang lepas kawin kita x pakai sabun serbuk, tapi dulu masa kita bujang, banyak pinggan kita kumpul, semua pinggan sabun. haha

eima said...

umah aku dulu byk pinggan daia ... skrg dah tak dak ... kena buang dah ... sbb set pinggan byk dah ...

zaidah said...

nak gie lah jugak...nak rembat satu...zai pun suka gunakan sabun nie...wangi....

|| NaFiRaa || said...

suke jugak bende free.. sabun daia nih mmg slalu ade free pinggan..:)

Ummi Rania Raffel said...

dia best, nisa suka bau dieee...

MRS. K said...

Bionic women ~ husband kite tak amik tau pon pasal sabun basuh kain.. huhu