Hutang!

.

bila mau abis utang PTPTN haku ni! huhuhu...4 ribu tu mau 3 taon lagi abis bayar kalau tolak payslip  macam skang.. kekekek....


eh, aku tak amik pon yang ujrah tu! dah dapat borang semua, tapi malas nak isi! tebal ko! lagi pun aku tengok tak banyak beza, so malas nak pusing kepala... kekalkan je la... huhuhu..


ada lagi yang tak start bayar PTPTN ker? tak leh kuar negara kang....

8 comments:

♥cikmOt♥ said...

insyaAllah akan habis bulan May 2012 ni seperti di perjanjian...

MrS. F!zA said...

ai punya hutang ngan PTPTN dah settled! lalala...

.:Mama Dhia:. said...

amek loan JPA jer.... alhamdulillah, abis susah bayar bulan lepas.. (^_^)

Chekgu Azrine said...

baru nak start bayar.. ujrah la tapi..huhu

hyazz said...

...baru dapat bonuss.. hutang lak mintak duit...hehehe

|| NaFiRaa || said...

wahhh.. lagi sikit jek lagi.. ok dah tuh~

ibu MZW @ farah idayu said...

jom sama2 membayar hutang ptptn~ chaiyok2!

ummiaqeef said...

lmbt benor nak abis.. aku ade lg 3k.. seksanya!!