Operation!

 .
Salam...


Petang ni my mom akan menjalani pembedahan kecil di kepala. Now mak tengah puasa. Dan lepas ni akan ditransfer ke HKL.

Doakan semuanya berjalan lancar. TQ


Sent from my BlogBerry®

13 comments:

mama tisya said...

smoga smuanye berjln lancar

MrS. F!zA said...

moga dipermudahkan semunya.. Berdoa banyak2..

|| NaFiRaa || said...

moga semua berjalan lancar.. amin~

SiTi said...

moga selamat semuanya...aminn

Puteri Satu said...

susah hati sangat kan klu mak kita tak sihat... rasa nak cuti tanpa gaji je jaga mak kan... sama cam kita susah hati bila anak sakit.. cam tu lah jugak kita susah hati bila mak kita sakit...

akak doakan semoga mak kay selamat semuanya insyaallah...

tuhan sedang menguji... sejauh mana tahap kesabaran kita sebagai hambanya...

hyazz said...

insyaAllah semua nye selamat K..sama sama kita doakan yer

deelira@deeliraz said...

AMIn...

Ya ALya said...

semoga semuanya selamat.......

BabyIntan said...

Intan doakan agar semuanya selamat dan di permudahkan oleh-Nya...amin.

mamamarissa said...

moga semuanya ok...awak jaga diri ya K *pelukkuatkuat*

.::Lynn::. said...

insyallah, amin

eB ezrin said...

HKL plk aduh...
moga semua berjalan lancar.. amin~

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

semoga semuanya berjalan lancar...