Ayam Masak Paprik versi tak cukup bahan

.
.

Morning!

Pepagi dah tayang menu dinner malam tadi.... muahahah... amik mood nak sarapan pagi.. oh, cafe ofis dah tutup coz da tamat kontrak.. so, dalam beberapa minggu ni agak perit jugak nak carik makan... kena pi tumpang cafe opis lain. dan paling tak best kena menapak jauuuuhhhhh.... elok dah makan kenyang², nak patah semula ke opis, komfem lapar balik.. so, baik kite tapaw.. muahahaha... lagi elok bawak bekal dari umah sebenarnya... kalau la aku serajin itew... *winkwink


paprik ayam tak cukup bahan... serai takde, daun limau takde, babycorn takde.... banyak lah takde.. boleh panggil paprik ke camni eh? hehehe... 




malam tadi ingat nak bermalasan. segan turun dapoq! hubby pon tak kisah. die cakap makan la ape yang ado.. tapi sekali kesian la pulak. lagi pun adik aku si Faisal ada datang umah. die nak beli sport rim kete die.. kat KL ni kan murah skit.. huhuhu... so, dalam kui 8 malam camtu baru start masak... dalam esbok memang kekeringan bahan dah.. aku main campak² je bahan nak buat paprik tu.. asal makan ada berkuah sudah! hahaha...



pengasuh hadif bagi 3 pack durian. sepaket dah abiss... so, malam ni ingat nak buat serawa durian cicah dengan roti je lah... ermmmm.... sedapnyer..... menu tu esok i tayang.. muahahaha.....
.
.

10 comments:

CS @ Mama AA's said...

tak ckp bahan pun nmpk sedap.... lapar CS pg2 ni :)

Bionic women said...

tahap gaban indu kat kay...huhuhuhu..

e.l.i.z.@ said...

teror ar campak² jadi paprik hiih

MRS. K said...

Bionic women ~ bile nak update belog?

MRS. K said...

e.l.i.z.@ ~ hahaha... asalkan ada rupa paprik. kira ok la.. hehhee

|| NaFiRaa || said...

perrgghhh.. 2 blog dah pagi nih view gambar durian.. huhuhu.. meleleh~

Nad @ MamaZakwan said...

ok ar tu...
janji ada rupe n rase paprik jadik la..
heheh.. ;)

eB ezrin said...

duriannnnnnnnnnnnnnn. mak ai tringinnyer. hu3

hajarus said...

xcukup bahan pun nampak sedap sangat... cantik gambo paprik tu berseni la kay snap... :)

MRS. K said...

hajarus ~ snap dengan henpon je pon.. jenuh nak cari posisi yg cun.. kekeke