Shopping kasut Alain Delon berharga RM15 sajok

.
.
.
pagi semalam dalam kui 9 pagi, laki aku dah gerak outstesen ke timur Mesia.. so, agak kebosanan di rumah, terus roger adik aku (makteh hadif) suh mai jemput aku.

so, we headed to Jusco Equin Park sajok.. pegi dekat² sudah! tapi sbelum tu pegi Alamanda konon nak cari tiket *OR. cek punya cek, wayang kui 1.30pm tinggal seat depan sekali... yang pukui 4.30pm punya tinggal baris 3 dari depan! herm.... tak payah la kalau takat nak melangut depan skrin.. sakit kepalaku!

oh, tujuan utama aku nak ke Jusco sebab nak renew kad yang dah expired.. di samping tu leh cuci mata-poket sekali sebab dah lama kot tak pegi Jusco. #ini seriyes.


gambo wajib dalam kete.. hadif pon dah pahammmm sangat dah peel mak die.. so, senyum tak perlu kata apa² even senyum tu tak iklas.. ngehngeh...


hasil dari renew kad Jusco baru, dapat la baucer RM20. jadi lah.. leh topup ape yang patut... kat belah baju ladies banyak gak yang menawan kelbu... sale up to 70%. tapi sebab aku bulan ni dah banyak melabur beli baju, so kite cari benda lainlah!

so, last skali stop kat bahagian kasut... kat Jusco Equine kan tak banyak choice.. ada 4-5 ketul brands je kan? so, aku rembat la mana yang selesa kt kaki..


 
yang dirembat - Alain Delon active


sebenarnya aku bekenan hat lain, tapi sebab brand tu mahai, lepas diskaun pon mahal lagi, so aku amik yang ni lah yang ade diskaun 50% hehehe.. aku guna baucer RM20 yang baru dapat tu then just tambah RM15 duit sendiri sajok... aku kan kedekut!


jenis wedges... tak tinggi, tak rendah.. aku sooka...


pas soping, dah penat tawaf satu jusco atas bawah, perut pon dah mula melapar.. so jom kita makan. - kat foodcourt sudah!


kuey tiaw goreng. seriyes sedap makan time melapor...


rojak yang indah khabar dari roopa... makan sikit jerk. tak sedap. ceh...


*gambo sume snap by myputehgebu. cristal clear kan pic? hahaha sayang BB i...

.

13 comments:

~aSHa~ said...

kita org pompuan ni kena pandai cari peluang berjimat selagi boleh berjimat...

MamaYatie said...

murah babe!!

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

~aSHa~ betul.betul... setuju. kehendak anak didahulukan

kayyana said...

eh, renew kad jusco dpt voucher... me tak pernah dpt pun bile renew.. hehehe

Chekgu Azrine said...

cantik kasut.. hehehe.. i likee.. yg penting jenama best!!

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

kayyana ~ eh? apsal tak tanya orang tu point u ade berapa.. then tukar la dengan baucer

mamasuri said...

amboi cantik sandal tu...
simple sy suka..
eh jambatan tu nama jambatan wawasan yek..
hehehe..mmg tak tau...last pergi putrajaya pun g interview yang tak dpt...hehehe

mummy2k said...

eh,murahnye...eee,nama anak kite sama lah..hadif...

Hanna said...

sedapnya tgk kuewtiau tu..terliur plak..slrrp!..hee

Yaya said...

murahnye..nak jugak lah kst tu..huhuu

@e_da said...

berbaloi beli guna voucher i like......

[leily.laily] said...

chantek, sy pun suke!!

takpe murah pun,
asal cantik & selsa dipakai..
alain delon tu..

Cik Sara said...

wahh... best tu... shopping!!!