Fraser Hill berantu??

.
.

si Manje ni tanya aku betui ke idak? isk..isk... mana la ku tahu! tapi sebelum aku pegi memang aku ada google pasal nih.. ramai kot yang cakap tapi kebanyakan denga dari cakap² orang jugak.. sampai dari mulut ke mulut. Wallahu 'alam. benda tu kat mana² pon ada kot! aku tak beranilah nak komen pasal benda yang aku tak arif! baik tanya pada yang pakar!

tapi Alhamdulillah, sepanjang kat sana kami anak beranak takde jumpa yang pelik atau ganjil. sentiasa jaga tingkah laku. jangan over sudah.. Alhamdulillah.. percutian adalah sangat happening dan kami gumbiraaa di sana...

eh, kalau korang nak percutian yang adventure, Fraser Hill ni dalam golongan mencabar gak kot! hehehe.. dengan jalan die yang bengkang bengkok, kiri kanan hutan je sepanjang jalan... dan paling best boleh feeling bercuti kat europe! kekekee....
.

kabus tebal di pagi hari... sejukkkkkkkkkkkk!
.
.

4 comments:

eima said...

glemer haku ...muahahaha

aku tatau org cite gak ko tak de pepe tu alhamdulillah la....bleh aku pegi bila dak kenit aku dah besar ckit ....

♥cikmOt♥ said...

fraser tu best tu best la jugak..tapi takleh tandingi kameron la...sebab kameron banyak tempat nak melawat...

kalu fraser tempat terhad..

|| NaFiRaa || said...

bestnye.. macam kat obersi jek kan~

kayyana said...

rasanye eB ezrin ada cerita tentang fraser hill nih.. hehehe.. takpe. janji kite sentiasa doa.. InsyaAllah. takde pape kan