:: BILA MAKTEH TAKDE KEJE ::

skang aku dah ade bibik eh
bibik free, tidak dibayar gaji
syiiookk giler
hehehehee..

act, adik aku @ makteh hadif ada kat umah
budak U skang kan tgh cuti
so, die tanak blik kampong lagi
nak lepak sini dlu siapkan tesis
so, aku amik kesempatan la
dia la masak, membasuh, kemas umah
jaga hadif..dan sebagainya..
ohhh....sangat heaven....

tapi time die takde keje
tau ape dia buat???

oiiii.. sejak bile anak aku tuka nama jadi 'hadifah'???

17 comments:

ratna said...

tiutnya...

Mamamanja said...

baby nih x kira lelaki ke pompuan bila dikenakan tudung comel jerk...

MRS. K said...

ratna : hehehe..

mamamanja : tu la pasal..

PuteriSatu said...

anak2 ni kekadang...klu dapat mak sedara datang umah..mak sendiri tak nampak dah....cam aqilah....cik ngah datang umah...mama papa dia buat cam tunggul kayu je..huhu...

umie said...

hehehe..comel la anak kay gitu..hehehe

MRS. K said...

puteri1 : saya plak, bile makteh hadif dtg, sy lagi suka... boleh relax skit

MRS. K said...

umie : hohoohh.. takle amalkan ni..

Arin said...

adik saya, di panggil ahchu oleh anak2 saya..sungguh terar mengambil hati anak2 buah nya..pantang gie kedai, sure ader yang di paw!

mamaDhea said...

ekekeke.. bila lagik kan.. ;)

Queens said...

ekekeeee.. transformasi yg berjaya...

AkMa said...

ishh..ishh.ishh makteh hadiff ni..cian hadif..hilang la macho..

Elyn said...

heheheh dlm family mesti ade slah sorang ske pakai kan anak buah mcm2

Mama_Aqish said...

sama cam kita gak...menjadikan adeq sebagai bibik...tapi ada upah tau....

Anonymous said...

uit?! apa ni kutuk2 aku plak nih?huhu

nasaoji said...

ape kisah, tak lame l, hadif dpt kazen pmpuan ler tuh..huahuahuahhhh...;p

Hazlina Shahrel Mummy Fia said...

wakakakaaa..
aku pun tetipu.. adoila..
ku ingat betoi2 hadifah tadi..
ekekekekeee

hajarus said...

elok2 hencem leh jadi catik lak... hehehe...