Tips Beli Baju Raya Murah~

 .
.
hehehe.. tips la sangat kan??? belom pape dah cite pasal raya. LOL!



seperti biasa, kalau time gaji, komfem ada jualan kat opis. macam² pon ada... hari rabu haitu jualan kat MOA, aku n lynn dok prasan penjual² dah start jual kain pasang... dah nak raya ker?.. huhuhu... baju kurung siap jahit ada manik liplapliplap pon ado... murah pulak tu!


 baju kurung gini harga RM80 jer... murah hokey!!!! coz aku beli masa bulan puasa harganya adalah RM120-150


 RM80 jugak!

perghh... memang murah la aku rasa!!! dan aku sempat tanya penjual kat situ, kalau bulan puasa harga baju naik ker?? dan die cakap, komfem naik! kat jalan TAR pon sama.. memang bulan puasa/raya harga baju semua naik! baju yang die jual RM150 naik sampai RM250 kalau bulan puasa.. perghhh... naik seratus tu wei!!

ye la, nak beli baju raya kan? mahal pon orang sanggup gak beli, raya punya pasal! nak melaram.. huhuhuh...

so, baik lah kite beli baju dari sekarang! murah banyak gilerrr kot! ngeeee~ gaji backdated bulan depan ni boleh la kot kalau dah nak start membeli... huhuuhuh...

 tapi sebenarnya aku nak cite, aku macam nak buat bisnes kain baju-bajan-tudung bagai.. hahahaha... meh la beli ngan aku... kekekeke...

ni design terbaru dari Vietnam.

 ni antara gambo kain-main yang adik ipar aku bbm... kebetulan die ada kawan berniaga kat jalan tar... huhuuh.. aku ni jenis penyegan sikit berniaga, taktau la boleh ke tidak nih! hahahha..

okey, itu je nak cite.. kbai.

.

8 comments:

deelira@deeliraz said...

xyah segan2 kay.. seronok berniaga ni. berniaga online xyah tunjuk muka kay.. kurang sket malu tu hehe

syanasaid said...

nampak benor gaya malu nye nk meniaga
teros bai..hahaa

murah2 la kalo beli skrg kan
aku ni jenis kena bertempah
kalo ready made xde size sesuai

nad said...

baik start soping2 raya sket2 dr awal ;)

kay, tu kain jenis apa tu?

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

Nad @ MamaZakwan ~ ala.. taktau la yang kain jenis ape.. huhuhu

mama_umar_maryam said...

mmg baguihle beli awal2kan..byk jimat..mcm aku,las menet carik readymade je,huhu

Unknown said...

salam...jom tgk baju raya kt sini....lain dari yg lain...utk peminat cotton dan chiffon....jom follow me back,grab 20% discount...

Afasz said...

murah gile kalau rm 80 !

Unknown said...

Saya mahu bertanya masih adakah ini kain ela dari vietnam? Saya suka tu warna unggu. Berapa semeter? Saya kira mau beli satu gulung. Sekian dan terima kasih.