Harta Kau Hartaku jua...

 .
.
suami aku baru balik dari kursus kat PD petang semalam.. so, malam tadi sibuk la aku selongkar beg baju die.. mana baju busuk tu nak basuh lah... baju yang tak pakai lagi simpan balik dalam lemari... so selongkar punya selongkar, jumpa la benda alah ni... cantik!
 
 'pekebenda ni bang??' macam jakun sikit sebab tak penah tengok... huhuhu... laki aku cakap 'amiklah'... wuhuhuhu... ini je die bagi kat aku balik dari PD? ceh sungguh.. eh ada lagi, die kasi tshirt hotel jugak.. dapat free kot!


 bagai mengantuk disorong bantal... laju je aku amik! terus bukak penutup die... mula² aku ingat cam cepit kuku ke, tempat picit jerawat or cabut bulu ketiak tu kan? rupanya lain cuolls... huhuhuhu


 ropa-ropanya  highlighter warni-warni.. seriyes cantik dan comel je benda ni...


selamat dah aku bawak pegi opis! amat² la berguna untuk kerja cam aku ni... tengkiu cayang....

.

11 comments:

.:Mama Dhia:. said...

sangat la kiut..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

cantek..tambah2 dapat free...

*SiRibenMerah said...

fuhyooo.. chantek2...

SYANI said...

First time tengok highlighter camni. Cantek...

Nad @ MamaZakwan said...

menarik dan tertarik! :)

harta mu hartaku jua
harta ku hartuku sorang saja , haha!

bunga_rose said...

comel.. aku pun tak terfikir menda tu highlighter

::NureeN:: said...

mcm pernah tgk tp kat mana lupa.. comel :)

|| NaFiRaa || said...

eh2.. canteknye.. pastu unik plak tu~

umie said...

20-22 ni umie ada wat kursus teambuilding kat PD then tinggal kat hotel tu gak.

Aziah said...

kelakar le

kayyana said...

hahahaha.. apelah kak k nih... ade ke sepit kuku.. erm.. comel kan?