Aidil Zafuan bersetuju untuk membatalkan tuntutan cerai

 .
.
Aidil Zafuan Batal Tuntutan Cerai, Mohon Rita Rudaini Berpindah Rumah.

 Dalam prosiding ringkas di Mahkamah Rendah Syariah Daerah Petaling, Shah Alam petang ini, Aidil Zafuan membuat tuntutan balas terhadap permohonan tunjuk sebab bercerai daripada Rita Rudaini yang di’failkan minggu lalu.
.
Menurut Aidil Zafuan, permohonan sebab dari pihak Rita Rudaini membuktikan yang isteri’nya itu masih mahu bersama beliau dan mahukan perkahwinan ini terus kekal.
.
Oleh itu, Aidil Zafuan bersetuju untuk membatalkan tuntutan cerai yang beliau failkan sebelum ini & memohon Rita Rudaini juga anak untuk berpindah ke rumah beliau di USJ 1.
.
“Meminta sebab adalah tanda dia (Rita Rudaini) tidak mahu bercerai & saya tarik balik. Saya juga menuntut dia & anak anak untuk berpindah ke rumah saya di USJ 1 sebagai tanda taat & setia kepada suami,” ujar Aidil Zafuan di luar dewan.
.
Di’tanya rasional atas tuntutan pindah rumah ini, Aidil Zafuan berkata beliau lebih selesa untuk tinggal di’rumah yang di’berikan majikan beliau kini & sesuai dengan pendapatan beliau sekarang.


.
**Alhamdulillah, walaupun aku tak suke ape yang si aidil buat, tapi kita doakan la perkahwinan dorang kekal dan aman bahagia.

.
kredit to ROTI KAYA


.

6 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

Alhamdulillah...doakan terbaik untuk mereka berdua

@e_da said...

alhamdulillahhhh lega.... sian kat rita.. rugi aidil oiii bini lawo tu...

bunga_rose said...

mesti aidil sendiri pun tak mo cerai kot..dah 2 ank dgn rita kan.. tp entahla.. mungkin ikot hati muda, cepat beno buat keputusan terburu2

syanasaid said...

haah btol,ape2 pn selagi boleh selamatkan better selamatkan
kesian kt anak2 nnt

umialya/k.tini said...

alhamdulillah.. moga selepas ini aidil lebih matang menbuat keputusan demi kebahgian rumahtangganya

Sue said...

cantik rita bertudung... terserlah keayuannya...