Ammar atau Bazli? kini Pilihan di tangan anda....

.
.
Haaaa... Kowang pilih sape??? Ammar or bazli? Aku dah tentu bazli coz bagi aku la ammar tu cam perampas. Huhuhu. Tapi lately aku tak ske betui cara penulis skrip/pengarah olah watak si bazli. Cam ntah pape... Dari sorang laki yang budiman bertukar jadi pemabuk n sanggup upah orang membunuh! Tak feel betui. Apa salahnya jangan tunjuk sgt perangai orang melayu islam ni asal ada masalah je pegi minum. Pastu mabuk. Pastu tetiba tido sekatil ng kak ipar. Haih. Tipikal malay drama sungguh... Yang hero lagi satu boleh pulak molek wataknya. Haih! Apa salahnya buat dua2 watak tu baik hati.... :-P dan oleh sbb bazli dah tak mcm bazli yang dulu; so aku dah tak tgk cite ni. Nyampah pon ado ngan nadira tu. Gedik! Heh.

Eh tapi tapi smlm aku baca kat paper yg penonton dah boleh buat pilihan sapa dorang pilih. Bukan nadira yang pilih hokey die nak kt sape tp kita! Hahaha....


Tapi idok ler aku nak undi sms bagai. Buat buang kredit aku jer.. Ater aku dah majuk malas dah nk tengok cite ni. Huhuhu... Uolls yg nak undi tu silakan la yer...

Published with Blogger-droid v2.0.6

5 comments:

Nad @ MamaZN said...

buat perabih duet jek..!
idok le kami nak ngundi...

tahnye,
depa ni suke bebeno buat citer melayu camtu
ape, buruk bebeno ke perangai melayu ni...kalu iye pun, cuba la buat lain dr yg lain..cam kay ckp tu..dua2 watak jadik baik..
hmmm

dh tak tgk sgt jugak...

Delimasari said...

tu le pasal - udah boleh mabuk222 si Bazli tu

Chekgu Azrine said...

jarang ikut dah..sebab balik dr mengajar dah lewat.. penat.. pastu notis citer dia slowla..huhu

Nurul Ain said...

lagi satu tipikal melayu....jumpa bomoh,buat guna-guna..,bela hantu..tu je la kan.sikit2 jumpa bomoh!

:: Mrs.Eady :: said...

Alohhh tak tgk la pulokk..