Duda je kot! Bukan SUAMI ORANG pun~

.
.
Kecoh satu Malaya kot pasal cerita terbaru nih!!! heran betui ngan orang mesia nih, terlebih ambil berat! klu boleh sampai ke lubang cacing nak korek!!! tsk tsk... setiap orang ada sejarah tersendiri di masa lepas.. biarlah.. tak payah nak ungkit kot! :b

Foto Perkahwinan Pertama Suami Irma Hasmie Tersebar 
suami irma hasmie dikatakan seorang duda... so?? apa masalahnya??? yang pasti dia bukan suami orang....dan irma bukanlah perampas kebahagiaan orang lain...

anggap je la orang tu dengki.. ye la, laki si irma ni hensem.. orang berada... ko ado???


sangat gojes pasangan nih~

semoga mereka akan terus bahagia hingga ke syurga tanpa gangguan anasir jahat!
 
 .

18 comments:

Mama Gee said...

ntahnyaa....duda pun nk kecohhh...tak paham..

bunga_rose said...

kannn... janji bukan laki orang.. aku suka tengok diorang, sweet giloss

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

kesian.. semua org ada kisah silam.. duda pun apa salahnya

:: Mrs.Eady :: said...

tu la pasal...bkn laki org pun...

mama tisya said...

tu la psl tkleh tgk org bahagia agaknye nk sebar2 gmbr dlu kala

adyna said...

itu ler pasal.. dia kawin ngan duda pun jadi isu..

Sue-Rya Qistina said...

alahai..diorg ni pun satu hal la. semua org ade kisah silam kot. kisah silam tu x perlulah dipandang dan dihina, yg penting kehidupan di masa akan dtg.

Chekgu Azrine said...

mmg manusia skang2 ni esp wartawan2 mmg suka cari cerita sensasi nak buruk2 orang,..huhu

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

aikkk kuar dah citer panass ... janji bukan laki org dah la .. yg penting diaorg bahagia ..

Tifa said...

Alahai...nape la nak buka cerita lama kan ?

|| NaFiRaa || said...

betol2!! janji bukan suami orang!

Nad @ MamaZN said...

mmg kecah!
ape de hal pun ngan duda
bukan laki org pun
keji sgt kot bg pandangan mata diorg ni
panas btul la!
org tu dah selamat jadik laki bini kot
takyah kaco suda la..

emo emo =p

Mimie_Zatun said...

selalu doakan kebahagian psangan ini dan pasangan lain..
tak payah nak ungkit2 cerita lama kan..
(^_^)

eB said...

lor, dier bkn pernah komen aper2 pn. pelik la org nih. :(

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

tak kisah le duda ke teruna....janji bukan laki org..itu bagi cik jue le....
inilah masalah kita terlebih prihatin

Mon MonaLea said...

dah jodoh dia....

nur easy said...

setuju.. tak semua sempurna kan ;)

ratna said...

Oooo duda ker...kita baru tau bila baca blog awak kay..to mmg husband dia hansem.