Ending Dejavu Di Kinabalu versi Ammar boleh tengok di Tonton | Nadira mati

.
.

Tadi baca status member kat fb. Die cakap boleh tengok versi ammar kawin ngan nadira kat Tonton. Aku xde mood nak tengok sebab dah suke ending Bazli nih. Hehehe. Tapi nak tau la jugakkan cane ending NadirAmmar. So aku pujuk la kawan aku ni suh cite balik apa yang terjadi... Sila la baca untuk makluman umum. Hehehe... Buat peminat ammar yg tak puas hati ending haini, sila bukak tonton dan boleh tengok nadira mati di hujung citer....


.

3 comments:

Nad @ MamaZN said...

best, best..
baru puas hati ending camni =p

Afasz said...

hahahahaha...betul ke ada kattonton versi yg tu???

jemput bc pendapat sy tentang ending dejavu semlm -->

http://afasz.blogspot.com/2012/08/episod-akhir-dejavu-di-kinabalu.html

eima said...

tak kisah la ending cam ne pun aku tak layan cite ni ... hihi